Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση από τη στιγμή που παραδοθεί σε εσάς μέχρι τη στιγμή που θα το επιστρέψετε στις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς, εκτός αν αυτό φέρει κατασκευαστικό σφάλμα ή αστοχία υλικού, οπότε καλύπτεστε από την εγγύηση διάρκειας δύο (2) ετών που προσφέρει η Εταιρία. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Εάν το προϊόν που έχετε παραλάβει, το οποίο είναι εξατομικευμένο κι έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για εσάς επί τη βάσει της μέτρησης, την οποία έχετε πραγματοποιήσει ακολουθώντας πιστά τις σχετικές οδηγίες που υπάρχουν στο www.theraflex.gr, δεν είναι κατάλληλο για τον σωματότυπό σας, τότε θα κατασκευάσουμε ένα νέο μαξιλάρι επί τη βάσει ακριβέστερης μέτρησης, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος, άπαξ. Αναλυτικά εδώ.
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί στις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς προς αποστολή, τότε επιβαρύνεστε με τα μεταφορικά έξοδα και η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε τη συναλλαγή σας (αντικαταβολή, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal κ.λπ.), μόλις το προϊόν επιστραφεί στην Εταιρία κι εφόσον πληρούνται οι κάτωθι προϋποθέσεις, ήτοι:
Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.
Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και ολόκληρο το περιεχόμενο αυτής.
Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (συμπεριλαμβανόμενων φθορών λόγω κακής μεταφοράς του, μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.λ.π.).
Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής αγοράς ή τιμολογίου και το έντυπο επιστροφής.
Δεν έχει παρέλθει χρονικό διάστημα δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν έχει υποστεί εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (συμπεριλαμβανόμενων φθορών λόγω κακής μεταφοράς του, μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.λ.π.).
Όταν το προς επιστροφή προϊόν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής αγοράς ή τιμολογίου και το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο.
Όταν έχει παρέλθει χρονικό διάστημα ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη. Αναλυτικά εδώ.
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός ενενήντα (90) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος είτε τηλεφωνικώς στο τηλεφωνικό κέντρο μας στο 2150001500 για κλήσεις από σταθερό χωρίς χρέωση, για διεθνείς κλήσεις ή από κινητό με χρέωση σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας είτε δι’ ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση info@theraflex.gr. Η προθεσμία επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των ενενήντα (90) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας, τότε η Εταιρία δύναται να μην αποδεχτεί την αντικατάσταση προϊόντος. Αναλυτικά εδώ.
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Που μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείς να δεις που βρίσκεται η παραγγελία σου εδώ.
Τι εγγύηση έχει το Ανατομικό Μαξιλάρι Theraflex;
Στην περίπτωση που το ανατομικό μαξιλάρι Theraflex φέρει κατασκευαστικό σφάλμα ή αστοχία υλικού τότε καλύπτεστε από την εγγύηση διάρκειας δύο (2) ετών που προσφέρει η Εταιρία. Αναλυτικά εδώ.
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και απόλυτα ασφαλής. Περισσότερα εδώ.
Είπαν για το Ανατομικό μαξιλάρι Theraflex